Adidas ja JVG yhdistivät voimansa hyvän puolesta – tuloksena syntyi Velipaita

JVG, adidas, Mercedes Benz ja Koski Syväri julkaisivat Velipaita -hankkeen.

Suomessa tuhannet nuoret pelaavat jalkapalloa ja kaikki tulevat harrastuksen pariin erilaisista lähtökohdista. Moni nuori pelaa seuroissa, joissa rahalliset resurssit eivät riitä kattamaan turnausmatkakuluja saati peliasuja. On paljon seuroja, joilla on pitkät perinteet ja juuret suomalaisessa jalkapallossa, mutta seurojen nimet ovat painumassa unholaan, koska toimintaan ei riitä tarpeeksi varoja ja tekijöitä. Velipaidan tekijäryhmä haluaa tukea suomalaista junioriurheilua, harrastamista ja kannustaa kaikki liikkeelle.

Koski Syvärin Tuomas Vuorensola avaa ajatusta paidan takana: ”Halusimme luoda pelipaidan, mistä junnuna haaveilimme. Maailmanluokan paidan, stadiontason sponsoreilla. Paidan, joka imartelee suomalaista jalkapalloa kansainvälisellä otteella. Paidan jota haluaa kantaa päällä ja edustaa hyvällä mielellä.”

Tuottamalla tämän paidan hankkeen tekijätiimi mahdollistaa Tampereen Palloilijoiden 13-vuotiaiden poikien turnausmatkan Helsinkiin Hesa Cuppiin. TaPan jengi pelaa unohtumattoman turnauksen Velipaidoissa.

Paidan tuotto menee leikkaamattomana TaPan 13v hyväksi.

”Tekemällä tämän haluamme haastaa muita etuoikeutettuja tekijöitä ja vaikuttajia mukaan löytämään omat kohteensa ja hankeensa.” – Tuomas Vuorensola, Koski Syväri

Rajoitettu 200 kpl erä JVG:n Velipaitaa julkaistaan The Athlete’s Foot myymälöissä 5.7.2018 kautta maan.